تاريخچه صنايع گيتي پسند

۷ بازديد

تاريخچه صنايع گيتي پسند 

گروه صنايع گيتي پسند يكي از بزرگترين گروه هاي تحقبقاتي و توليدي كشور با شعار (دانش روز ,توليد فراگير , اشتغال پايدار ) يكي از پيشرفته ترين و مجهز ترين بنگاه هاي اقصادي برآمده از تخصص و تجربه مديران موفق در بخش خصوصي مي باشد . اين گروه كسب رضايت مشتري را به عنوان مهمترين هدف تعيين نموده و خود را نسبت به تحقق اين هدف متعهد مي داند.

توليدات گيتي پسند

انواع  توليدات  محصول در صنايع تاسيسات ساختماني ، تاسيسات برودتي و حرارتي و شيميايي و پليمري توليد و به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه مي شود.

تحقيقات گيتي پسند

حاصل مطالعات، آزمايشات و توليدات مجموعه و همچنين سرمايه گذاري در صنايع پليمري در اين سال ها، ايجاد و آغاز به كار سي و هشت واحد توليدي در صنايع واسطه‌اي و پايين‌دستي، از جمله تاسيسات ساختماني و تاسيسات برودتي و حرارتي  با توجيه فني و اقتصادي مناسب و راه‌اندازي و تجهيز هفت مركز تحقيقاتي ديگر شامل انرژي، متالوژي، ساختمان، شيمي، مكانيك، معدن و كشاورزي مي‌باشد.

نتيجه بررسي‌هاي مراكز تحقيقاتي و فعاليت كارخانجات، توليد و عرضه بيش از بيست نوع محصول با برترين كيفيت و مناسب‌ترين قيمت به بازار است، محصولاتي كه گواهينامه‌ها و استانداردهاي ملي و بين‌المللي لازم را دريافت كرده و اين فرصت را براي گيتي پسند فراهم آورده اند تا با محصولات مشابه در بازارهاي داخلي و خارجي رقابت كند.

سرمايه گذاري گيتي پسند

گيتي‌پسند سال‌ها قبل با سرمايه گذاري در صنايع پليمري و توليد لوله و اتصالات تك لايه آذين لوله و پنج‌لايه نيوپايپ، و تجهيزات گرمايشي و سرمايشي اعم از چيلر، ميني چيلر، پكيج، رادياتور و .. در بازار تاسيسات ساختماني و تاسيسات برودتي و حرارتي كشور پاي گذاشت. حضوري كه همواره نقش موثري در تغيير و اصلاح مدل‌هاي اجرايي در اين صنعت داشته است.

كمي بعد از آذين‌لوله و نيوپايپ، ديگر برندهاي اين گروه صنعتي متولد شدند و هركدام مجموعه اي از محصولات پايه و كاربردي را به بازار مصرف ايرانيان عرضه داشتند. كيمياجاويد ، سپهرفوم ، FLXT ، نيوفلكس ، SGP ، RSN ، ديناپليمر ، و نيووارم ساير برندهاي تجاري گيتي پسند هستند كه محصولات آن‌ها در صنايع نفت و پتروشيمي، پليمر، ساختمان، خودرو و... شناخته شده است و به صورت مستقيم يا غيرمستقيم در خانه و زندگي اغلب مردم ايران حضور دارند يا اينكه ماده اوليه توليد محصولات بسياري از واحدهاي توليدي در كشور شده اند.

 

گروه صنعتي پارس زنده رود پلاست توليد كننده لوله و اتصالاتU-PVC

۸ بازديد

گروه صنعتي پارس زنده رود پلاست توليد كننده لوله و اتصالاتU-PVC

گروه صنعتي پارس زنده رود پلاست با هدف توليد محصولات با كيفيت، در بالاترين سطح استاندارد ها در سال 1365 تاسيس گرديد و با توجه به نياز زير ساخت هاي عمراني و صنايع در حال پيشرفت به توسعه محصولات خود پرداخت و به تدريج سبد محصولات خود را تكميل نموده و با ورود تكنولوژي مدرن، توليدات خود را به بالاترين سطح كيفيت رسانده است

توليدات پارس پلاست

گروه صنعتي پارس زنده رود پلاست امروزه در 5 فاز و جمعا به مساحت 22 هزار متر مربع در حال فعاليت مي باشد.
فاز اول: توليد اتصالات pvc
فاز دوم: توليد لوله هاي pvc
فاز سوم: توسعه ظرفيت توليد لوله و اتصالات و احداث فاز جديد انبار
فاز چهارم: افزايش تنوع محصولات مجموعه با توليد لوله هاي برقي
فاز پنجم: طرح توسعه و صادرات

اهداف پارس پلاست

يكي از اهداف مهم و كليدي گروه صنعتي پارس زنده رود پلاست در زمينه بازاريابي و فروش، مشتري‌مداري و توجه به رضايت مشتريان است.
تفكر راهبردي مديريت ، مصرف مواد اوليه مرغوب از معتبر ترين برندهاي صنعت پي وي سي، خطوط توليد مدرن و مجهز، نيروي انساني متخصص و مجرب، كنترل كيفيت و آزمايشگاه هاي مجهز و خدمات پس از فروش، همگي در مسيري مشخص و با تفكر كيفيت محور حركت كرده و اين مهم ما را در ليست برترين توليد كنندگان لوله و اتصالات پي وي سي قرار داده است .